Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013

«παζάρι»


Ποτέ δεν μου άρεσε να ζητάω.

Από μικρό κοριτσάκι ήδη είχα αρχίσει να νιώθω άσχημα όταν είχα επιθυμία για πατατάκια, καραμέλες ή σοκολάτα.
Όταν άρχισα να βγάζω τα δικά μου χρήματα, σχεδόν 20 χρόνια μετά, μειώθηκε αυτή η αίσθηση της ανάγκης του άλλου για να αποκτήσω κάτι. Έθεσα και τον εαυτό μου σε κάποιους περιορισμούς, διαχώρισα τα αναγκαία βασικά και τα «υπόλοιπα» αγαθά. Έτσι επανήλθα σε αυτό το συναίσθημα, να νιώθω χάλια όταν θέλω κάτι, το οποίο στην ουσία δεν μου χρειάζεται.
 Να όμως που θα χρειαστώ να ζητήσω κάτι από όλους σας. Τη βοήθειά σας, την καλή σας θέληση. Γιατί μόνη μου δεν θα καταφέρω να κάνω πραγματικότητα το σχέδιό μου…
 Εδώ και λίγο καιρό, αποφάσισα να διοργανώσω ένα bazaar χειροποίητων ειδών, μεταχειρισμένων, κλπ, με μοναδικό στόχο να γεμίσουμε έναν κουμπαρά (ο οποίος δεν έχει πώμα και θα ανοιχθεί όταν έρθει η ώρα του). Το περιεχόμενο του κουμπαρά θα καλύψει μέρος των εξόδων της γέννησης ενός μπέμπη.
Όλοι ξέρουμε ότι τα πράγματα είναι δύσκολα, και σίγουρα δεν είναι μόνο ένα άτομο στην ίδια θέση. Υπάρχουν πολλοί εκεί έξω.
Σίγουρα θα υπάρξει  δυσφορία και άρνηση από μερικούς, τύπου «εγώ δεν τον ξέρω αυτόν, γιατί να βοηθήσω»;
Δεν μπορώ να τους βοηθήσω όλους, αλλά με χαρά θα συνεισφέρω σε όποια έκκληση υπάρξει.
Δε ζητάω χρήματα, αλλά αντικείμενα που θα γεμίσουν τον πάγκο μας. Μόνη μου δεν προλαβαίνω να βγάλω πολλά κομμάτια. Και η φίλη μου που με βοηθάει κι αυτή όσο μπορεί, επίσης δεν μπορεί να βγάλει πολλά κομμάτια. Όχι επειδή δουλεύει αργά, αλλά επειδή γι’ αυτήν δεν περισσεύει ούτε ένα ευρώ για Α’ ύλες για να φτιάξει κάτι, πόσο μάλλον για την αγορά πετρελαίου θέρμανσης. Δεν έχουν όλοι χρήματα στην άκρη, ούτε για τα αυτονόητα.
 Ακολουθούν οι κατηγορίες ειδών. Αισιοδοξώ να έχουμε απ’ όλα τα είδη προς πώληση ώστε να υπάρχει ποικιλία για όλους.
Ζητάω να διαθέσετε έστω και ένα κομμάτι, αντικείμενο, που δεν χρειάζεστε. Οτιδήποτε.
Ζητάω τη βοήθειά σας, και δεν ντρέπομαι γι’ αυτό. Ίσα-ίσα, που με κάνει να νιώθω καλύτερα.

Θα χαρώ πολύ να σας δω στο «παζάρι», όταν πάρω και επίσημη άδεια για τον χώρο και την περίοδο διεξαγωγής.

Με εκτίμηση,
Stavrou




Η διεύθυνση αποστολής είναι:


Σταυρούλα Χαϊδαλή/ Κωσνταντίνα Φασουλή
Ρούπελ 23 και Σμύρνης 51
Περιστέρι Αττικής
ΤΚ 121 32



(Συγκεντρώνω καθημερινά τα αντικείμεναΓια οποιαδήποτε πληροφορία, επικοινωνήστε μαζί μου!)

(Επίσης, αν υπάρξουν εθελοντές εκθέτες, ας επικοινωνήσουν και πάλι  μαζί μου!) 



Αντικείμενα πώλησης
Χειροποίητα Stavrou (Projects...by Stavrou)
Χειροποίητα Konastantina (Konstantina crafts)
Είδη ένδυσης & υπόδησης
Αξεσουάρ
Παιδικά είδη
Βιβλία-cd-κορνίζες
Πίνακες-διακοσμητικά
Λευκά είδη-πετσέτες-κούπες
Κοσμήματα
Καλλυντικά
Γλυκά του κουταλιού (λίγο απίθανη κατηγορία-ελπίζω να βρω κάτι!)
Ποτά (επίσης απίθανη κατηγορία)




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου